گوران شوخی را از حد گذراند/توهین به علی دایی در اجرای زنده! + عکس
دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

 

پس از اینکه سامان گوران، تقلیدگر نقش عادل فردوسی پور و رضا صادقی در برنامه طنز خنده بازار بنابه دلایلی با تهیه کنندگان این برنامه به مشکل خورد و نتوانست به کار خود ادامه دهد، به نظر می رسد وی مسیر کسب درآمد از طریق اجرای طنز در برنامه های دولتی و غیردولتی را در دستور کار خود قرار داده است.
 

 آپلود سنتر


وی چند شب پیش در مراسم افتتاحیه المپیاد دانشجویان دختر دانشگاههای پیام نور کشور که در مشهد برگزار شد به اجرای تقلید صدا و حرکات شخصیت هایی از جمله علی دایی، رضا صادقی، مهران مدیری و همچنین غلامحسین پیروانی پرداخت.

گوران در این برنامه، ابتدا حرکاتی از عادل فردوسی پور را به نمایش گذاشت و سپس به سراغ رضا صادقی رفت که با تشویق حضار همراه بود. او در ادامه صدا و رفتار خاص علی دایی را تقلید کرد و نیز در بخش پایانی با اجرای حرکاتی از مجری برنامه 90درصد طنز خنده بازار، به موضوع درگیری لفظی علی دایی و غلام پیروانی پرداخت. گوران در قسمتی از تقلید صدای غلام پیروانی و شبیه سازی این درگیری لفظی بین غلام پیروانی و علی دایی، خطاب به شخصیت خیالی که تمامی حرکات و صدای علی دایی پشت آن بود گفت:«سینه خواهم شرحه شرحه از فراق / تا بگویم شرح درد این "ا...غ"»!

نکته جالب و قابل تأمل پس از بیان این جمله از سوی این جوان طنزپرداز، قطع شدن صدای سوت حاضران در سالن بود. گویا آنها از این حرکت گوران خوششان و البته دل شان نمی خواست توهین به علی دایی، یکی از افتخار آفرینان فوتبال ایران دستمایه خنده شان شود.

با این وجود، هرچند استعداد بالای این جوان 23 ساله در تقلیدصدا و حرکات افراد برجسته بر کسی پوشیده نیست اما او باید بداند که اگر بر شخصیت های محبوب مردم احترام نگذارد و درصدد توهین به آنها باشد، قطعا راه برای موفقیت و کسب شهرت وی هیچگاه به طور مطلوب هموار نخواهد شد.

البته حضور گوران در این مراسم خالی از حاشیه هم نبود. او زمانی که قصد ترک محل افتتاحیه را داشت، رو به مسئولان برگزار کننده کرد و به آنها گفت:«آنطور که باید حساب می کردید، پولم را ندادید. به همین خاطر مطمئن باشید که وقتی رفتم در برنامه خنده بازار حتما این موضوع را بازگو می کنم!»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : علی
یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 28567
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات